Objednala jsem si dva dětské čluny. Mám vnoučka a vnučku. Psali jste mix(viz obrázek), ale poslali jste mi dva modré. Jak to vyměnit? Zatím jsem s 4home hodně nespokojená, protože jedna zásilka se ztratila.
Dobrý den, nafukovací člun dodáváme ve více provedeních, bez možností výběru. Velice nás mrzí, že se zásilka ztratila, prosíme obraťte se na naše reklamační oddělení - link/. S přáním hezkého dne, Petra Fikerová, 4home, a.s.
Tak proč inzerujete mix barev u dětských člunů.Jistě jeden vrátím, a chci peníze zpět.
Opravdu nechci dva modré dětské čluny. Každopádně vaše internetové stránky neodpovídají skutečnosti. Děláte si z lidí jenom legraci. Na tuto hru nepřistupuji, posílám zpět na vaše náklady. Kašlu na 4home. Hrozná firma. Absolutně nespolehlivá.
Dobrý den, mix barev znamená, že máme různá barevná provedení, bez možnosti výběru. Můžou vám tedy přijít dva modré, nebo dva růžové, nebo růžový a modrý. S přáním hezkého dne, Petra Fikerová, 4home, a.s.
Dobrý den, děkujeme za váš názor. U zboží tato informace je - barva bez možnosti výběru. S přáním hezkého dne, Petra Fikerová, 4home, a.s.
Pokud logicky uvažujete, mix barev znamená různé barvy. Nikoli dva modré.
Víte co? Jděte do prdele. Napíši o vás do všech medii
Snad čluny balí lidé a mají mozek. Je jasné, že když objednávám dva, bylo by ideální dvě různé barvy. Asi zaměstnáváte lidi bez logiky a mozku. Tak se nedivím, že to tak vypadá. Nejsem sama, komu to vadí.
Je jasné, že to zboží nakupujete v Polsku, tak je těžké si vybrat barvu. Bohužel. Vracím je a chci svoje peníze.
Dobrý den,
zásilku pod podacím číslem DR3793700914U nakonec pošta dohledala, fyzicky ji přijala a doručila. Na základě Vaší žádosti, že už o zásilku nemáte zájem a žádáte o okamžité vrácení peněz za ztracenou zásilku, Vám byly peníze vráceny na účet. Částku za dohledanou a Vámi vyzvednutou zásilku nám pošlete na účet.
Z Vaší korespondence jsme trošku zmateni. Po vyexpedování objednávky 21061906265020, jste nám napsala, že jste nechtěla objednat dva kusy, ale pouze jeden kus. Objednávku jste si zadávala sama na našich stránkách a zadala jste si opravdu dva kusy. Nyní zase uvádíte, že jste chtěla dva a každý v jiném barevném provedení. Zboží je nabízeno ve více barevných provedeních bez možnosti výběru, což je v jeho popisu zřetelně uvedeno, nejde tedy o nic klamavého. Z logistických důvodů není v našich silách zajistit konkrétní barvu. Dodavatel dodává zboží ve více barevných provedeních a sami nikdy nevíme, jaké barvy budeme mít zrovna skladem. Rozhodně není chyba pracovníků logistiky, že Vám čluny byly dodány ve stejném barevném provedení. Naši kolegové nejsou jasnovidci a bohužel nedokáží odhadnout jaké barvy zákazník preferuje.
Samozřejmě máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez možnosti výběru.
Dagmar Bělová, vedoucí zákaznického oddělení 4home, a. s.
Ten ztracený vám vrátím. Chtěla jsem ihned, ale poštu jsem nepřebírala. Netušila jsem, že jste jej v tom nepořádku našli. Jinak už raději bez komentáře. O negativní reklamu se postarám Vaše moudrost a lži jsou opravdu trapné,