Principy a ochrana soukromí na 4home.cz

4home.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete podrobněji nastavit nebo kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí

Kontakt Oblíbené Přihlášení Košík

Náhled košíku

K dopravě ZDARMA zbývá nákup za 1 500 Kč
Váš košík je prázdný...

Způsoby a ceny dopravy

  • Při objednávce nad 1 500 Kč DOPRAVA ZDARMA s vybranými dopravci.
  • Přepravné počítáme vždy na míru každé objednávce, tak abychom vám mohli nabídnout tu nejlepší a nejférovější cenu. V potaz bereme váhu produktů i rozměry finálních obalových materiálů.
  • Více než 20 000 výdejních míst.
  • Speciální přeprava nadrozměrných zásilek.

Doručení na adresu

BALÍKOVNA na adresu

BALÍKOVNA na adresu

Zdarma nebo od 89 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
  • Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
  • Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
  • V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
  • Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní.
Zásilkovna domů

Zásilkovna domů

Zdarma nebo od 99 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • S kurýrem Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. V případě, že balík přesáhne povolené rozměry či hmotnost, Zásilkovnu není možné ve výběru dopravy zvolit.
  • O termínu doručování budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.
  • V den doručení obdržíte informaci o čase doručení s přesností na 90 min.
  • Průběh doručení můžete sledovat po zadání čísla balíku na stránce tracking.packeta.com nebo v mobilní aplikaci Zásilkovna.
  • Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě Zásilkovna.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
Kurýr DPD - private

DPD Private

od 109 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení vás DPD Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s vámi jiný termín předání zásilky.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
Kurýr DPD - private

GLS doručení na adresu

od 119 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem ráno v den doručení.
  • V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s 2hodinovým časovým oknem.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete kontaktovat zákaznický servis/kurýra případně počkat na zaslaný odkaz do odkazu Delivery manager.
  • V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Prostřednictvím Delivery Manager lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení (zasíláno po neúspěšném doručení) – odkaz nelze zaslat, je generován ke konkrétnímu balíku v rámci služby FlexDeliveryService.
  • Probíhají 2 pokusy o doručení na adresu a 1 pokus v rámci doručení na výdejní místo.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
Kurýr PPL

PPL

od 149 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní email, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu. (V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení).
  • Můžete sledovat harmonogram doručování zásilky dle PSČ doručení, na webových stránkách www.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních stránek www.m.ppl.cz.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • V případě neúspěšného doručení bude vaše zásilka uložena na nejbližším PPL ParcelShopu, o čemž budete informováni prostřednictvím SMS. Zásilka zde bude uložena po dobu 7 dní k vyzvednutí dle provozní doby ParcelShopu.

Osobní odběr

Výdejní místa Zásilkovna

Výdejní místa Zásilkovna

Zdarma nebo od 65 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Na výdejny Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. V případě, že balík přesáhne povolené rozměry či hmotnost, Zásilkovnu není možné ve výběru dopravy zvolit.
  • Dopravce vám zašle e-mail s trasovacím číslem pro sledování zásilky.
  • V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle vám Zásilkovna informaci prostřednictvím e-mailu a SMS s heslem pro vyzvednutí a otevírací dobou výdejny.
  • Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní.
  • Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, lze úložní dobu prodloužit tak, že odpovíte na informační SMS a požádáte o prodloužení. Nebo můžete k prodloužení využít odkaz v informačním e-mailu.
  • Při vyzvednutí je potřeba uvést heslo, které obdržíte v SMS a v e-mailu. Zásilku může vyzvednout i někdo jiný, pokud bude znát heslo.
  • Na výdejnách Zásilkovna lze obvykle platit platební kartou – tuto informaci obdržíte v SMS.
  • V případě náhlého uzavření zvolené pobočky v době odeslání balíku dopravce doručí zásilku do výdejního místa v blízké lokalitě a zašle vám o tom informaci v SMS.
  • Pro Z-BOXy platí standardní úložní doba 3 dny s s možností prodloužení o další 2 dny. Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat mobilní aplikaci Zásilkovna, zapnutý Bluetooth a polohové služby a v případě dobírky uhrazenou platbu předem (lze uhradit přes aplikaci nebo online platební kartou).
Kurýr DPD - private

DPD Pickup

Zdarma nebo od 69 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách DPD.
  • Obsahem SMS bude kód, který slouží jako ověření pro vyzvednutí.
  • Úložní doba na výdejním místě je 7 kalendářních dní a v DPD boxu 48 hodin.
  • V případě náhlého uzavření zvoleného výdejního místa v době odeslání balíku anebo z kapacitních důvodů výdejního místa, boxu dopravce doručí zásilku do výdejního místa v blízké lokalitě a zašle vám o tom informaci v SMS.
Kurýr DPD - private

GLS Parcel shop

Zdarma nebo od 69 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Před doručením obdrží příjemce e-mail s odkazem, kde může zadat pokyn na přesměrování balíku do výdejního místa GLS.
  • Pokud příjemce nestačí balík během pěti pracovních dnů vyzvednout, může si požádat o prodloužení úložní doby o další tři pracovní dny na telefonním čísle +420 567 771 111.
  • Dobírku lze uhradit hotově a na některých Parcel Shopech i platební kartou.
  • BOX - GLS ParcelBox
  • V okamžiku doručení do výdejního místa GLS příjemce obdrží SMS a e-mail s PIN kódem pro vyzvednutí balíku.
  • V případě doručení balíku do GLS ParcelBoxu nebo AlzaBoxu má příjemce na vyzvednutí 3 kalendářní dny s možností prodloužení o další 3 kalendářní dny. Zažádat o prodloužení lze na info@gls-czech.com nebo +420 567 771 111 s číslem balíků.
  • Dobírku lze uhradit u modrého GLS ParcelBoxu „Blue line“ platební kartou v platebním terminálu, který je jeho součástí. V případě vyzvednutí AlzaBoxu nebo GLS ParcelBoxu „Green line“ lze platit dobírku pouze pomocí online platební brány GoPay, na níž je odkaz v SMS zprávě a e-mailu od GLS.
  • GLS zasílá upomínkovou SMS zprávu s informací o vypršení lhůty, po jejímž uplynutí bude balík vrácen zpět odesílateli.
Česká pošta - Balík Do balíkovny

Česká pošta - Balík Do balíkovny

Zdarma nebo od 59 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Speciální přepážky na poštách s nejrychlejším odbavením.
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
  • Na poštu přijďte s kódem pro vyzvednutí, který vám bude zaslán v SMS nebo e-mailu.
  • K přepážce budete přivoláni přednostně, pro vydání balíku stačí zopakovat kód.
  • Dobírku můžete vždy zaplatit platební kartou.
  • Prostřednictvím Balíkovny lze zasílat balíky o hmotnosti do 20 kg.
PPL - Parcelhop

PPL - ParcelShop + ParcelBox

Zdarma nebo od 69 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Obsahem SMS bude PIN, který slouží jako ověření pro vyzvednutí.
  • Úložní doba v Parcelshopech je 7 pracovních dní a v Parcelboxech 3 pracovní dny.
  • Průběh doručení můžete sledovat po zadání čísla zásilky na stránce ppl.cz.
Česká pošta - Balík Na poštu

Česká pošta - Balík Na poštu

od 95 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se vám to bude hodit, nejpozději však do 7 dní.
  • V případě nutnosti můžete dobu k vyzvednutí prodloužit až na 15 dní.
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
  • Na poštu přijďte s kódem pro vyzvednutí, který vám bude zaslán v SMS nebo e-mailu.
  • Prostřednictvím České pošty lze zasílat balíky o hmotnosti do 30 kg.
Výdejní místo 4Home Hradec Králové

Výdejní místo 4Home Hradec Králové

Zdarma nebo 29 Kč doběrečné zdarma
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Prostřednictvím SMS a e-mailu vám zašleme informaci, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Úložní doba na výdejním místě je 7 pracovních dní.
  • Na výdejně je možné vyzvednutí i nadměrných zásilek a balíků nad 50 kg.
  • Balík vám bude předán po uhrazení částky. Není možná kontrola zboží v balíku před zaplacením.
  • Lze platit hotově i platební kartou.
  • Prostřednictvím výdejního místa je možné uplatňovat reklamace.
  • Adresa výdejního místa pro osobní odběr:
    4home, a.s.
    Na Brně 2065
    500 06 Hradec Králové
     
    Otevírací doba: Po-Pá: 9:00-16:00

Nadrozměrné zásilky

Toptrans

Toptrans

od 399 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Přepravní společnost TOPTRANS využíváme pouze k dopravě velmi rozměrného zboží a zásilek nad 50 kg.
  • V den expedice vám oznámíme číslo balíku, datum doručení a částku k úhradě.
  • Dobírku lze uhradit u řidiče přepravce v hotovosti i platební kartou.
  • Při objednání zboží je nutné uvést váš telefonní kontakt - bude vám zaslána infomační SMS a řidič přepravce Vás bude v den doručení kontaktovat o přibližném čase doručení.
  • V případě neúspěšného doručení Vám přepravce zanechá oznámení s kontaktními údaji na depo.
  • Následující pracovní den provede ještě 1 pokus o doručení, nebude-li zásilka doručena ani poté, automaticky se nám vrátí zpět.
  • V případě objednání dalšího zboží, či více kusů označených symbolem autíčka, účtujeme přepravné jen jednou.
Kurýr DPD - private

DPD

od 149 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení.
  • V případě druhého neúspěšného pokusu o doručení vás DPD Zákaznický servis kontaktuje telefonicky a dohodne s vámi jiný termín předání zásilky.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
Česká pošta

BALÍKOVNA na adresu

od 149 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Zásilku můžete sledovat na stránkách České pošty.
  • Prostřednictvím České pošty lze zasílat pouze balíky o hmotnosti do 30 kg.
  • Jestliže nemůžeme doručit všechno zboží z objednávky v jednom balíku, bude vaše objednávka rozdělena a poštovné u dalšího balíku hradíme my.
  • V případě, že Vás dopravce nezastihne, zásilka bude uložena na poště.
  • Standardní úložní doba na poště je 7 dní, můžete si ji však sami prodloužit až na 15 dní.
Kurýr DPD - private

GLS

od 149 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Oznámení o doručení zásilky vám bude zasláno prostřednictvím SMS nebo e-mailem ráno v den doručení.
  • V den doručení obdržíte SMS nebo e-mail s 2hodinovým časovým oknem.
  • Pokud vám termín doručení nevyhovuje, můžete kontaktovat zákaznický servis/kurýra případně počkat na zaslaný odkaz do odkazu Delivery manager.
  • V případě neúspěšného doručení vám zanechá kurýr na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem).
  • Prostřednictvím Delivery Manager lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení (zasíláno po neúspěšném doručení) – odkaz nelze zaslat, je generován ke konkrétnímu balíku v rámci služby FlexDeliveryService.
  • Probíhají 2 pokusy o doručení na adresu a 1 pokus v rámci doručení na výdejní místo.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti.
Kurýr PPL

PPL

od 199 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Den před doručováním zásilky obdržíte informativní email, který obsahuje všechny informace o zásilce.
  • Řidič PPL vás bude v den doručení zásilky kontaktovat formou SMS na vámi uvedené tel. číslo s časem předání.
  • Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznického servisu. (V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení).
  • Můžete sledovat harmonogram doručování zásilky dle PSČ doručení, na webových stránkách www.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních stránek www.m.ppl.cz.
  • Dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou u řidiče přepravní společnosti. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • V případě neúspěšného doručení bude vaše zásilka uložena na nejbližším PPL ParcelShopu, o čemž budete informováni prostřednictvím SMS. Zásilka zde bude uložena po dobu 7 dní k vyzvednutí dle provozní doby ParcelShopu.
Speciální přeprava - velký balík

Speciální přeprava - velký balík

Zdarma nebo od 109 Kč doběrečné 45 Kč
zobrazit podrobnosti skrýt podrobnosti
  • Speciální přeprava pro atypické zásilky.
  • V případě, že parametrům zásilky nevyhovuje žádný ze standardně nabízených přepravců, zvolíme pro vás tu nejvýhodnější kombinaci.
  • V den doručení budete informováni pomocí SMS nebo e-mailu.

Veškeré objednávky jsou doručovány pouze na území České republiky. Pro zahraniční objednávky využijte prosím naše specializované zahraniční verze.

action banner
feedback
NEWSLETTER
VÁŠ NÁZOR

Nenechte si ujít novinky a speciální nabídky.

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a o všem se dozvíte jako první.

Váš názor nás zajímá!

Zavřít