Věrnostní program Pohoďáčci - obchodní podmínky
Na této stránce naleznete obchodní podmínky věrnostního programu Pohoďáčci. Věříme, že pokud si nevíte s něčím rady, pomohou Vám. Pokud zde však odpověď na svou otázku nenaleznete, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické oddělení na telefoním čísle 498 511 666.
- Věrnostní program Pohoďáčci
- Registrace a členství ve věrnostním programu Pohoďáčci
- Získávání Pohoďáčků (bodů)
- Ztráta Pohoďáčků (bodů)
- Stav konta věrnostního programu Pohoďáčci
- Princip věrnostního programu Pohoďáčci
- Čerpání Pohoďáčků (bodů)
- Expirace Pohoďáčků (bodů)
- Prodloužení platnosti Pohoďáčků (bodů)
- Ochrana osobních údajů
- Všeobecná ustanovení
Věrnostní program Pohoďáčci
Pohoďáčci je věrnostní program pro zákazníky společnosti 4home a.s., v jehož rámci může zákazník po splnění stanovených podmínek získat věrnostní body. Získané body lze uplatit při opakovaných nákupech na www.4home.cz dle aktuálních možností uplatnění.
Registrace a členství ve věrnostním programu Pohoďáčci
Členství ve věrnostním programu Pohoďáčci je bezplatné a členem se stává zákazník webu 4Home automaticky. Vstupní podmínkou členství je založení zákaznického účtu, tedy registrací nebo nákupem. Člen programu může požádat o ukončení členství.
Získání Pohoďáčků (bodů)
- Za každý nákup na www.4home.cz získává zákazník určitý počet Pohoďáčků (dále v textu jen bodů) na svoje bodové konto. Hodnoty bodů, které jsou získány nákupem konkrétního produktu (zboží), jsou zobrazeny u detailu každého produktu a jejich hodnotu stanovuje 4home, a.s.
- 4home, a.s. si vymezuje právo určit zboží a taktéž stanovit individuální bodovou hodnotu produktů (zboží), za jehož nákup budou body v rámci programu přidělovány a tuto v čase měnit, případně omezit na určité období.
- Body se zákazníkovi připíší na konto věrnostního programu ihned po odeslání objednávky, ale po 20 dní zůstávají neaktivní a nedají se čerpat. Po uplynutí 20 dnů se body automaticky aktivují.
- Další cestou k získání bodů je přidání hodnocení k zakoupenému zboží. Bodový zisk za přidané hodnocení stanoví 4Home a jeho hodnota je stejná pro veškeré hodnocené produkty. 4home, a.s. si vymezuje právo určit tuto bodovou hodnotu a tuto v čase měnit, případně omezit na určité období.
- Zákazník je před přidáním hodnocení vždy informován o počtu bodů, které hodnocením získá. Bodový zisk není závislý na obsahu hodnocení, ani na tom, zda se jedná o hodnocení pozitivní či negativní. Body připsané na účet věrnostního programu za hodnocení zboží jsou ihned aktivní.
Ztráta Pohoďáčků (bodů)
Ke ztrátě již bodů může dojít v těchto případech:
- Při odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem v zákonem stanovené lhůtě. V takovém případě budou z konta odečteny body získané nákupem výrobků, u kterých zákazník odstupuje od kupní smlouvy.
- Při zrušení dosud nevyexpedované objednávky nebo její části. V takovém případě budou z konta odečteny body získané objednávkou výrobků, které zákazník poté z objednávky ještě před expedicí zruší.
- 4home, a.s. si vyhrazuje právo body na konto nepřipsat nebo je z konta odečíst, pokud:
- byly získány v rozporu s těmito pravidly,
- byly získány v rozporu s dobrými mravy (zejména pokud nejsou kryté nákupem, nebo v případě zneužití bodového účtu jinou osobou, než která se zaregistrovala),
- byly získány omylem nebo technickou chybou systému,
- okamžikem úmrtí člena klubu/registrovaného zákazníka,
- držitel účtu zneužil mechanismus a výhody programu,
- provozovatel poskytl registrovanému zákazníkovi v souvislosti s uskutečněnou transakcí jiné zvýhodnění,
- z jiných vážných důvodů.
Stav konta věrnostního programu „Pohoďáčci“
O stavu svého konta a o datu aktivace získaných bodů je zákazník informován v e-mailu s potvrzením objednávky a v expedičním e-mailu informujícím o odeslání zboží.
O aktuálním stavu konta Pohoďáčků se dále zákazník může kdykoliv přesvědčit po přihlášení do svého účtu na www.4home.cz v sekci „Moje konto“, případně může kontaktovat zákaznické centrum 4Home na lince 498 511 611, nebo e-mailem na adrese servis@4home.cz.
Princip věrnostního programu Pohoďáčci
Nákupem zboží na www.4home.cz získává zákazník Pohoďáčky (body). Tyto body pak může směnit za slevu, kterou může využít při dalších nákupech za podmínek stanovených na www.4home.cz. Body mohou být také využity k získání dárku za podmínek stanovených na www.4home.cz. Slevu či dárek lze směnit pouze za body, které jsou v okamžiku realizace směny aktivní.
Čerpání Pohoďáčků (bodů)
- Zákazník může čerpat aktivní body formou směny za slevu na objednávku (nákup) nebo směny za dárek (prémii).
- Přehled platných slev a dárků (prémií), které jsou pro zákazníka dostupné vzhledem ke stavu jeho konta a aktivních bodů, je k dispozici na www.4home.cz, v sekci „Moje konto“.
- Zákazník má před výběrem prémie či slevy k dispozici informaci o množství bodů potřebných ke směně za danou prémii či slevu.
Expirace Pohoďáčků (bodů)
4home, a.s. si vymezuje právo určit období, po kterém získané body expirují (stávají se neplatnými). Zákazník je o datu expirace bodů za nákupy informován e-mailovou formou, dále má možnost kdykoliv ověřit aktuální stav bodového konta včetně údajů o expiraci po přihlášení do svého účtu na www.4home.cz, případně může kontaktovat zákaznické centrum 4Home na lince 498 511 611, nebo e-mailem na adrese servis@4home.cz.
Prodloužení platnosti Pohoďáčků (bodů)
Zákazník může prodloužit platnost bodů, kterým se blíží datum expirace, dalším nákupem na www.4home.cz.
4home, a.s. si vymezuje právo určit období prodloužení těchto bodů.
Ochrana osobních údajů
- Osoba, která se stává členem věrnostního programu Pohoďáčci, splňuje podmínky vstupu do programu tím, že založila svůj zákaznický účet na www.4home.cz.Tímto aktem udělila společnosti 4home,a.s. na dobu neurčitou svůj souhlas se zpracováním osobních údajů pro obchodní a marketingové účely a souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami .
- Ochrana osobních údajů ve Věrnostním programu Pohoďáčci se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami, kapitolou 9.
4home a.s., odpovídá za bezpečnost osobních údajů. Souhlas se zpracováním osobních údajů je možné kdykoli odvolat. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné.
Všeobecná ustanovení
- Všechna práva registrovaných zákazníků vyplývající z věrnostního programu Pohoďáčci jsou nepřevoditelná a zanikají smrtí registrovaného zákazníka, je-li fyzickou osobou, nebo zánikem registrovaného zákazníka, který je právnickou osobou, bez právního nástupce. Smrtí nebo zánikem registrovaného zákazníka bez právního nástupce zanikají rovněž body získané v rámci programu. Tyto body jsou nepřevoditelné. Získané body ani jakákoli práva vyplývající z programu nemohou být předmětem dědického práva.
- 4Home si vyhrazuje právo jednostranně měnit tato Pravidla stejně jako obsah, zejména právo změny bodové hodnoty produktu, bodové hodnoty za hodnocení produktu (např. v případě devalvace měny, změny nákladů souvisejících s provozováním věrnostního programu Pohoďáčci a jiných zásahů vyšší moci). O uvedených změnách bude provozovatel členy věrnostního programu Pohoďáčci informovat e-mailem nebo prostřednictvím internetových stránek.
- Věrnostního programu Pohoďáčci byl připraven dlouhodobým záměrem. 4Home si však vyhrazuje právo kdykoli věrnostní program jednostranně ukončit. Ukončení programu ke konkrétnímu datu vyhlásí provozovatel oznámením na webových stránkách www.4home.cz nebo e- mailem členům věrnostního programu Pohoďáčci minimálně jeden kalendářní měsíc před dnem ukončení programu. Po datu ukončení programu nebudou na bodové účty dále připisovány body za nákup zboží ani za hodnocení produktů.
- Věrnostního programu Pohoďáčci se nemohou účastnit zaměstnanci společnosti 4home,a.s..
- Tato pravidla nabývají platnosti a účinnosti dne 8. 6. 2016.