Reklamační řád
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Jak postupovat při reklamaci
- Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
- K reklamaci je nejjednodušší využít on-line formulář, který najdete po přihlášení k vašemu účtu v detailu každé objednávky (záložka „Moje objednávky“). Formulář se vám zobrazí po stisknutí volby Reklamace. Formulář je předem vyplněn všemi potřebnými údaji z objednávky. Využijete-li této možnosti, obratem vám zašleme potvrzení přijetí oznámení o reklamaci.
- Nechcete-li se přihlašovat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
- Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
- Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se jak postupovat na emailu reklamace@4home.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
- Zboží zašlete neprodleně na adresu 4home – REKLAMACE, Na Brně 2065, 500 06 Hradec Králové, případně předejte na výdejním místě (4home, a.s., Na Brně 2065, 500 06 Hradec Králové).
- Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
- Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.
- Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
- Adresa pro zaslání reklamace:
4home - REKLAMACE
Na Brně 2065
500 06 Hradec Králové - Reklamační oddělení:
- Zákaznické oddělení:
Vyřízení reklamace
- Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
- V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.
Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
- Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
- V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, prosíme o této skutečnosti co nejdříve informovat náš e-shop na lince +420 498 511 611.
- Dále prosíme o škodě informovat příslušného přepravce:
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- Zásilkovna: oznamte našemu e-shopu na telefon +420 498 511 611.
- DPD: oznamte na informační linku dopravce: +420 225 373 373.
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500.
- Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 267 101 601.
- V případě nesrovnalostí či dotazů neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 498 511 611.