Kde získám slevový kód?
zobrazit odpověď skrýt odpověďSlevové kódy posíláme v rámci různých akcí v našich e-mailových nabídkách, doporučujeme tedy přihlásit se k odběru našich newsletterů.
4home.cz přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko "Rozumím" souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete podrobněji nastavit nebo kdykoliv vypnout v Nastavení soukromí
Zákaznická podpora (Po-Pá: 8:00 - 16:00)
+420 498 511 611 info@4home.czZákaznické služby
Zjistit stav objednávky PřihlášeníNa této stránce naleznete seznam těch nejčastějších zákaznických dotazů. Věříme, že pokud si nevíte s něčím rady, pomůže i Vám. Pokud zde však odpověď na Vaši otázku nenaleznete, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické oddělení na telefonním čísle +420 498 511 611.
Slevové kódy posíláme v rámci různých akcí v našich e-mailových nabídkách, doporučujeme tedy přihlásit se k odběru našich newsletterů.
Slevový kód zadejte do příslušného políčka v prvním kroku objednávky, případně nahlaste operátorce při telefonické objednávce. Pokud se vám slevový kód nepodaří uplatnit a měl by být dle podmínek akce platný, napište ho prosím do poznámky k objednávce, podíváme se na to. Více o slevových a akčních kódech se dozvíte zde.
Při elektronické objednávce obdržíte e-mailem její potvrzení. V případě nějaké nesrovnalosti, vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Informace o odeslání zboží vám bude zaslána e-mailem ve chvíli expedice zásilky. O stavu doručení zásilky vás bude následně informovat vámi zvolený dopravce. Více informací o dopravě naleznete zde.
Zkuste nejdříve zkontrolovat složky hromadné nebo spam ve své e-mailové schránce, může se stát, že vám potvrzení bylo doručeno tam. Stav a číslo své objednávky naleznete také ve svém profilu po přihlášení na našich stránkách. Pokud zde objednávku nevidíte, pravděpodobně nebyla odeslána nebo zaevidována v systému.
Pohoďáčci jsou body, které získáváte za nákupy v rámci našeho věrnostního programu a můžete je uplatnit v podobě slevy na své další nákupy. Vše o věrnostním programu naleznete zde.
Pokud vaše objednávka ještě nebyla předána na expediční oddělení (připravena k zabalení), je možné ji změnit, popřípadě zrušit. Nejrychlejší způsob je zavolat na zákaznické oddělení +420 498 511 666.
Zboží, které se nachází skladem u dodavatele poptáváme až na základě vaší objednávky, je tedy potřeba počítat s delší dobou doručení. V závislosti na dodavateli se tato doba pohybuje přibližně v rozmezí tří dnů až dvou týdnů.
Přehled všech dopravců včetně cen a podmínek pro získání dopravy zdarma naleznete zde.
Na detailu každého produktu naleznete předpokládaný termín dodání, v košíku a v potvrzení objednávky pak předpokládaný termín dodání, který zohledňuje dostupnost všech objednaných produktů. Pokud je zboží na objednávku, až na základě vaší objednávky poptáváme zboží u dodavatele. V takovém případě je přibližná doba dodání okolo 2 týdnů.
Stav objednávky můžete zkontrolovat ve svém profilu po přihlášení na našich stránkách, případně po zadání čísla objednávky do příslušného políčka zde.
Objednané zboží lze vyzvednout na našem výdejním místě v Hradci Králové nebo zvolit možnost doručení zásilky na výdejní místa Zásilkovny a České pošty (Balíkovna, Balík na poštu). Více o možnostech dopravy se dozvíte zde.
U každé e-shopové objednávky máte možnost zadat individuální doručovací adresu, která se nemusí shodovat s adresou fakturační. Při jiné formě objednávky nám nezapomeňte doručovací adresu sdělit. Pokud si přejete změnit dodací adresu v již odeslané objednávce, kontaktujte prosím telefonicky naše zákaznické oddělení na tel. čísle +420 498 511 666, operátorky ověří, zda je změna ještě možná.
Změna částky může nastat v případě nějaké změny v objednávce, například z důvodu vyprodání zboží. Pokud vám nepřijde do e-mailu informace o změně v objednávce, kontaktujte naše zákaznické oddělení na tel. čísle +420 498 511 666. Operátor vám sdělí, co je důvodem rozdílné částky.
Pravděpodobně bylo některé zboží vyprodané nebo jsme ho neměli skladem. V takovém případě zasíláme informaci e-mailem, popřípadě kontaktujeme zákazníka telefonicky. Pokud jste informaci o změně v objednávce neobdrželi, kontaktujte zákaznické oddělení na tel. čísle +420 498 511 666 nebo napište e-mail na info@4home.cz a operátoři vám podají přesné informace.
V tomto případě, prosím, kontaktujte zákaznické oddělení. Bohužel není možné zásilku poslat opětovně na vaši adresu a je potřeba zadat novou objednávku. Naše operátorky s vámi vzniklou situaci vyřeší. Telefonní kontakt: +420 498 511 611, e-mail: info@4home.cz.
Záleží na míře poškození. Pokud se jedná o drobné poškození obalu, zásilku převezměte. Pokud je evidentní, že je poškozené i zboží, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamaci. Pokud máte zájem o opětovné zaslání zboží, kontaktujte naše zákaznické oddělení. Kontakt naleznete zde.
V takovém případě doporučujeme zaslat nám email s fotografiemi rozbitého zboží na reklamace@4home.cz a my vás budeme kontaktovat o dalším postupu. Vždy se snažíme poškozené zboží nahradit.
V tomto případě kontaktujte naše reklamační oddělení nejlépe e-mailem na adrese reklamace@4home.cz. Popište, která část vám konkrétně chybí, případně přiložte fotodokumentaci, a my vám chybějící část zašleme.
Veškeré zakoupené produkty nám můžete vrátit v rámci odstoupení od kupní smlouvy, a to do 14 dní od jeho obdržení. Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené. Pokyny pro vrácení zboží naleznete zde.
Na všechny námi prodávané produkty se vztahuje 2letá záruka, pokud tedy během této doby objevíte u zboží jakoukoliv závadu, pošlete nám ho k reklamaci. Jak při reklamaci postupovat, naleznete zde.
Kontaktní adresa pro zaslání reklamace je:
4home, a.s. - reklamační oddělení
Na Brně 2065
Hradce Králové
500 06
Všechny reklamace se snažíme vyřídit v nejkratší možné lhůtě, nejdéle do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud by se tato lhůta musela prodloužit z důvodu objednání nového zboží nebo jiných podobných důvodů, budeme vás o tom informovat.
V případě uznané reklamace vám zašleme zboží na naše náklady, tedy bez poštovného.
Pokud vám u produktu chybí jakákoliv informace nebo byste se rádi zeptali na doplňující údaje, na detailu každého produktu (dole pod jeho popisem) naleznete speciální formulář pro položení dotazu.
Klikněte na "Přihlášení" v pravém rohu stránek. Pod formulářem pro přihlášení klikněte na odkaz "Neznáte své heslo?" a vyplňte svůj e-mail, pod kterým u nás máte registraci. Pokud bude email v systému, zašleme vám odkaz na stránku, kde si své heslo jednoduše změníte.