Kariéra
Chtěli byste se přidat do našeho týmu a pracovat v přátelském kolektivu plném zkušených lidí? Máte chuť do práce a zkušenosti, které pro nás budou přínosem? Neváhejte a kontaktujte nás na e-mailu kariera@4home.cz a my se Vám ozveme.
Proč u nás pracovat?
- Stabilní společnost - na trhu již od roku 2004.
- Moderní kanceláře a sklad v Hradci Králové.
- Přátelský mladý kolektiv.
- Bezproblémové parkování u sídla firmy.
Volné pracovní pozice
Softwarový vývojář (místo určeno pro ženy i muže)
Typ spolupráce
pracovní poměr, kontraktor
Popis pozice
Hledáme vášnivého a pracovitého softwarového vývojáře, který se připojí k IT týmu a pomůže nám posunout naše online obchodní aktivity na novou úroveň. Jste-li inovativní, kreativní a máte již zkušenosti s vývojem (především webových a e-commerce aplikací), pak bychom o Vás rádi slyšeli.
Náplň práce
- Návrh, vývoj a údržba webového rozhraní, integrací a interních aplikací pro 4Home, a.s.
- Implementace nových funkcí a vylepšení na základě potřeb zákazníků a obchodního týmu.
- Optimalizace výkonu a bezpečnostních opatření.
- Spolupráce především s produktovým obchodním týmem.
- Testování a ladění softwarových aplikací.
- Sledování a implementace moderních technologií a trendů v oblasti e-commerce.
Požadavky
- Znalost programovacích jazyků C#, ASP.NET, MVC, OOP principů.
- Zkušenosti s backendovými technologiemi a databázemi (především MS SQL).
- Schopnost práce v týmu (i sólo) a jak psané, tak osobní komunikace.
- Analytické myšlení a schopnost řešit technické problémy.
- Ochota učit se novým postupům, technologiím a nástrojům.
- Pracovní znalost anglického jazyka (výhodou).
Nabízíme
- Možnost pracovat na zajímavých projektech v dynamickém e-commerce prostředí.
- Podpora pro další profesní růst a rozvoj.
- Přátelské pracovní prostředí s týmem lidí, kteří sdílí váš zájem o technologii.
- Konkurenceschopnou odměnu a benefity.
Pokud jste motivovaní, máte vášeň pro technologii a cítíte, že byste se chtěli připojit k našemu týmu, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis na jana.fojtlova@4home.cz.
Rádi se s Vámi setkáme a podiskutujeme o tom, jak byste mohli přispět k rozvoji naší firmy.
Specialistka/specialista IT podpory uživatelů
Tým zkušených a přátelských kolegů Tě velmi rád přivítá do svých řad a těší se na spolupráci, poskytne Ti odbornou pomoc a podporu.
Náplň práce
- Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém.
- Záznam, sledování a řešení požadavků zákazníků ve stanovených časových lhůtách.
- Spolupráce s týmem IT a interních i externích vývojářů pro řešení složitějších problémů.
- Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů.
- Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů.
- Nastavování systémů (ERP, WMS…).
- Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku.
- IT koordinace a podpora projektů.
Požadujeme
- Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis.
- Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech.
- Znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux.
- Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako praxe v klíčových procesech e-commerce firmy.
- Schopnost práce v týmu i samostatně.
- Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka.
- Zodpovědný a aktivní přístup k práci.
Nabízíme
- Podpora pro další profesní růst a rozvoj.
- Přátelské pracovní prostředí.
- Telefon, notebook.
- 25 dní dovolené, sick days.
- Příspěvek na stravování.
- Pružná pracovní doba.
- Možnost částečné práce z domu.
- Zaměstnanecká sleva na zboží.
- Bezplatné parkování u vchodu do firmy.
- Zázemí stabilní české společnosti.
Své životopisy posílejte na jana.fojtlova@4home.cz.
Pomocné práce ve skladu – brigáda (místo určeno pro ženy i muže)
Co vás čeká
- balení zboží koncovému zákazníkovi s pomocí PC
- navážení zboží pomocí papírové jízdy nebo terminálu
- přeskladňování zboží z pozice na pozici
- kontrola správnosti množství ks na přihrádkách
- naskladňování zboží do přihrádek pomocí terminálu
- zpracování nepřevzaté zásilky s pomocí PC
- vykládka zboží z kamionů
- činnosti související s výše uvedeným
- výpomoc ostatním úsekům logistiky v případě potřeby
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- fyzickou zdatnost
- aktivní přístup k práci
- spolehlivost
Co vám můžeme nabídnout
- práce je vhodná pro studenty, důchodce, maminky na mateřské a rodičovské dovolené
- základní mzda 110,- Kč/hodinu, u normovaných činností dle výkonu jednotlivce až 150,- Kč/hodinu
- možnost nepravidelné práce dle možností brigádníka v čase cca od 6 do 16 hodin
- v listopadu a prosinci možná práce i o víkendech
Své životopisy posílejte na jana.fojtlova@4home.cz
Firma je zapojena do projektu:
Záruky pro mladé v Královéhradeckém kraji
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15 004/0000003